Veel gestelde vragen

Info

Bestellingen kunnen worden betaald met:

  • iDEAL
  • Credit card
  • Klarna ( achteraf betalen)

De levertijd van By Euk is circa 5 tot 10 werkdagen. Uiteraard kun je er van uit gaan dat jouw bestelling zo spoedig mogelijk zal worden verwerkt.

Het ontwerpen van jouw gepersonaliseerde product naar wens vergt tijd en precisie.

Hebben wij meer tijd nodig of is er iets niet op voorraad, zullen wij contact opnemen.

Spoed bestelling? Neem contact op met ons zodat er samen gekeken kan worden naar de mogelijkheden.

Alle pakketten worden verzonden via DHL. De verzendkosten worden automatisch berekend en getoond bij je winkelwagentje.

  • Brievenbuspakketjes €3,95 met track&trace
  • Pakket €5,95 per bestelling met track&trace

Als de bestelling is afgerond en is aangemeld op het post punt, zul je automatische een mail ontvangen met de track&trace gegevens.

Zodra het pakketje is afgegeven bij DHL, heeft By Euk geen enkel zeggenschap over de levertijd en bezorgingsmoment. Houd er rekening mee dat er tijdens drukke periodes, bijv. feestdagen, het pakketje langer onderweg kan zijn.

Indien je een product besteld wat valt onder de categorie brievenbuspakket en een product besteld wat valt onder categorie pakket, zullen er pakketkosten in rekening worden gebracht.

Let op; Breekbare producten worden ondanks de grootte ten alle tijden als pakket verzonden i.v.m. de breekbaarheid en veiligheid.

Afhalen: Kies je voor bestelling afhalen? Dan kun je jouw bestelling afhalen in Mijdrecht. Zodra je bestelling is afgerond ontvang je een bevestiging en nemen wij contact met je op.

Het aanbod word geregeld uitgebreid met nieuwe producten en nieuwe ontwerpen. Heb je zelf een wens of idee? Laat dit aan ons weten! Samen kan er gekeken worden naar de mogelijkheden.

Iets ontwerpen aan de hand van het geboortekaartje of een bepaald thema? Stuur een e-mail/bericht met de wensen en ideeën.

Bestelde artikelen die gepersonaliseerd zijn of op maat gemaakt, kunnen NIET worden geretouneerd.

Voor dat jouw bestelling word verzonden, controleren wij uiteraard of alles in orde is. Mocht het gebeuren dat tijdens het verzenden onverhoopt iets stuk is gegaan, neem dan contact met ons op. Stuur een e-mail naar info@byeuk.nl en vermeld zo duidelijk mogelijk wat het probleem is. Stuur ook foto’s mee zodat wij dit door kunnen spelen naar DHL.

Ten alle tijden zullen wij er alles aan doen om het netjes op te lossen.

Natuurlijk gaan wij er niet van uit maar het kan gebeuren dat je niet tevreden bent met je bestelling.

Alles wat By Euk maakt is handwerk en op maat gemaakt. Hierdoor kan het voorkomen dat jou product net iets afwijkt van de foto in de webshop. Uiteraard houden wij ons strikt vast aan het vaste ontwerp die jij hebt besteld.

Voorbeeld; Je hebt een geboortekussen besteld maar de naam staat in werkelijkheid 2 mm lager dan op de foto. Dit is handwerk en kan gebeuren.

Bij bestellingen op maat, zal er altijd een ontwerp worden gemaakt en gedeeld. Indien akkoord zal het product worden gemaakt/bedrukt.

Ben je uiteindelijk niet tevreden, neem dan contact met ons op om hier samen uit te komen.

Er wordt geen geld terug gegeven.

Zijn er vragen, opmerkingen of klachten? Neem gerust contact met ons op! Vul het contactformulier in of stuur een e-mail naar.

info@byeuk.nl

Volg ons op social media! Rechtsboven aan de pagina staan de facebook en instagram iconen, Volg By Euk en blijf op de hoogte van de nieuwste producten en leuke acties!

Downloads

Hieronder vind je belangrijke formulieren, handige links en instructies