Info
Bestellingen kunnen worden betaald met:
- iDEAL
- Credit card
- Klarna ( achteraf betalen)
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. De levertijd bedraagd circa 5 tot 10 werkdagen. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Het ontwerpen van jouw gepersonaliseerde product naar wens vergt tijd en precisie.. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€4,25 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€6,25 voor bestellingen onder de €75,-
Gratis voor bestellingen vanaf €75,-
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorgen van PostNL of DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Spoed bestelling? Neem contact op met ons zodat er samen gekeken kan worden naar de mogelijkheden.
Alle pakketten worden verzonden via DHL of Post NL. De verzendkosten worden automatisch berekend en getoond bij je winkelwagentje.
- Brievenbuspakketjes €4,15 met track&trace
- Pakket €6,25 per bestelling met track&trace
Als de bestelling is afgerond en is aangemeld op het post punt, zul je automatische een mail ontvangen met de track&trace gegevens.
Zodra het pakketje is afgegeven bij DHL/ Post NL, heeft By Euk geen enkel zeggenschap over de levertijd en bezorgingsmoment. Houd er rekening mee dat er tijdens drukke periodes, bijv. feestdagen, het pakketje langer onderweg kan zijn.
Indien je een product besteld wat valt onder de categorie brievenbuspakket en een product besteld wat valt onder categorie pakket, zullen er pakketkosten in rekening worden gebracht.
Let op; Breekbare producten worden ondanks de grootte ten alle tijden als pakket verzonden i.v.m. de breekbaarheid en veiligheid.
Afhalen: Kies je voor bestelling afhalen? Dan kun je jouw bestelling afhalen in Mijdrecht. Zodra je bestelling is afgerond ontvang je een bevestiging en nemen wij contact met je op.
Het aanbod word geregeld uitgebreid met nieuwe producten en nieuwe ontwerpen. Heb je zelf een wens of idee? Laat dit aan ons weten! Samen kan er gekeken worden naar de mogelijkheden.
Iets ontwerpen aan de hand van het geboortekaartje of een bepaald thema? Stuur een e-mail/bericht met de wensen en ideeën.
Bestelde artikelen die gepersonaliseerd zijn of op maat gemaakt, kunnen NIET worden geretouneerd.
Het onderstaande herroepingsrecht is alleen geldig op producten die NIET gepersonaliseerd zijn of op maat gemaakt.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@byeuk.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Voor dat jouw bestelling word verzonden, controleren wij uiteraard of alles in orde is. Mocht het gebeuren dat tijdens het verzenden onverhoopt iets stuk is gegaan, neem dan contact met ons op. Stuur een e-mail naar info@byeuk.nl en vermeld zo duidelijk mogelijk wat het probleem is. Stuur ook foto’s mee zodat wij dit door kunnen spelen naar het postbedrijf.
Ten alle tijden zullen wij er alles aan doen om het netjes op te lossen.
Natuurlijk gaan wij er niet van uit maar het kan gebeuren dat je niet tevreden bent met je bestelling.
Alles wat By Euk maakt is handwerk en op maat gemaakt. Hierdoor kan het voorkomen dat jou product net iets afwijkt van de foto in de webshop. Uiteraard houden wij ons strikt vast aan het vaste ontwerp die jij hebt besteld.
Voorbeeld; Je hebt een geboortekussen besteld maar de naam staat in werkelijkheid 2 mm lager dan op de foto. Dit is handwerk en kan gebeuren.
Bij bestellingen op maat, zal er altijd een ontwerp worden gemaakt en gedeeld. Indien akkoord zal het product worden gemaakt/bedrukt.
Ben je uiteindelijk niet tevreden, neem dan contact met ons op om hier samen uit te komen.
Er wordt geen geld terug gegeven.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@byeuk.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
Zijn er vragen, opmerkingen of klachten? Neem gerust contact met ons op!
Vul het contactformulier in, stuur een bericht via social media of stuur een e-mail naar:
info@byeuk.nl
Volg ons op social media! Volg By Euk en blijf op de hoogte van de nieuwste producten en leuke acties!
Berichten en e-mails worden gelezen en beantwoord van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur – 17.00 uur.
Downloads
Hieronder vind je belangrijke formulieren, handige links en instructies