Retour & Klachten

Retouneren

Bestelde artikelen die gepersonaliseerd zijn of op maat gemaakt, kunnen NIET worden geretouneerd.

Het onderstaande herroepingsrecht is alleen geldig op producten die NIET gepersonaliseerd zijn of op maat gemaakt.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@byeuk.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@byeuk.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

Alles wat By Euk maakt is handwerk en op maat gemaakt. Hierdoor kan het voorkomen dat jou product net iets afwijkt van de foto in de webshop. Uiteraard houden wij ons strikt vast aan het vaste ontwerp die jij hebt besteld.

Voorbeeld; Je hebt een geboortekussen besteld maar de naam staat in werkelijkheid 2 mm lager dan op de foto. Dit is handwerk en kan gebeuren.

 

Beschadiging

Bij bestellingen op maat, zal er altijd een ontwerp worden gemaakt en gedeeld. Indien akkoord zal het product worden gemaakt/bedrukt.

Ben je uiteindelijk niet tevreden, neem dan contact met ons op om hier samen uit te komen.

Voor dat jouw bestelling word verzonden, controleren wij uiteraard of alles in orde is. Mocht het gebeuren dat tijdens het verzenden onverhoopt iets stuk is gegaan, neem dan contact met ons op. Stuur een e-mail naar info@byeuk.nl en vermeld zo duidelijk mogelijk wat het probleem is. Stuur ook foto’s mee zodat wij dit door kunnen spelen naar het postbedrijf.

Ten alle tijden zullen wij er alles aan doen om het netjes op te lossen.

 

Andere vragen? Op de “veel gestelde vragen” pagina kun je veel informatie vinden! Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op!

De waardering van byeuk.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 40 reviews.